Toimistotyöntekijä / Taloushallinto

OSA-AIKATYÖ

Jaa sosiaalisessa mediassa:

Facebook Twitter LinkedIn

YLEISTIETOA

Haemme konepaja asiakkaallemme Helsinkiin oma-aloitteista ja reipasta
toimistotyöntekijää hoitamaan yrityksen toimistorutiineita.

Tehtäväsi ovat mm. asiakaspuheluihin vastaaminen, laskutus, reskontrat sekä mahdollisesti palkkahallintoon liittyvät tehtävät sekä muut avustavat toimistotehtävät.

Tehtävien hoitamisessa tarvitset erinomaista asiakaspalvelutaitoa ja kykyä työskennellä itsenäisesti. Olet työotteeltasi reipas ja tarkka.

Tehtävän hoitaminen edellyttää hyvää suomen kielen taitoa ja Office-ohjelmien osaamista.

Tehtävässä on mahdollisuus ottaa vastuulleen laajempaa kokonaisuutta sitä mukaa kun perehtyminen yrityksen hallintoon edistyy, joten oma motivaatiosi ja kykysi omaksua uutta on ensiarvoisen tärkeää.

Tehtävään haetaan henkilöä, jolla on jo kokemusta vastaavanlaisesta tehtävästä.

Lähetä CV:si ja palkkatoiveesi mahdollisimman pian, sillä tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

INFO/LISÄTIETOA

Janne Järvelä: +358 40 562 2567

Haku päättyy: 22.09.2019

HAKEMUS

Paikka johon haet

Etunimi (pakollinen)

Sukunimi (pakollinen)

Puhelinnumero (pakollinen)

Osoite (pakollinen)

Postinumero ja toimipaikka (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Info/lisätietoa

Lisää CV

Muu liite