Toimistotyöntekijä / Taloushallinto

PART-TIME

Share in social media:

Facebook Twitter LinkedIn

GENERAL

Haemme konepaja asiakkaallemme Helsinkiin oma-aloitteista ja reipasta
toimistotyöntekijää hoitamaan yrityksen toimistorutiineita.

Tehtäväsi ovat mm. asiakaspuheluihin vastaaminen, laskutus, reskontrat sekä mahdollisesti palkkahallintoon liittyvät tehtävät sekä muut avustavat toimistotehtävät.

Tehtävien hoitamisessa tarvitset erinomaista asiakaspalvelutaitoa ja kykyä työskennellä itsenäisesti. Olet työotteeltasi reipas ja tarkka.

Tehtävän hoitaminen edellyttää hyvää suomen kielen taitoa ja Office-ohjelmien osaamista.

Tehtävässä on mahdollisuus ottaa vastuulleen laajempaa kokonaisuutta sitä mukaa kun perehtyminen yrityksen hallintoon edistyy, joten oma motivaatiosi ja kykysi omaksua uutta on ensiarvoisen tärkeää.

Tehtävään haetaan henkilöä, jolla on jo kokemusta vastaavanlaisesta tehtävästä. Metallialan työehtosopimuksen tunteminen ehdottoman tärkeää.

Työ on osa-aikainen ainakin aluksi (2 päivää viikossa).

Lähetä CV:si ja palkkatoiveesi mahdollisimman pian, sillä tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

ADDITIONAL INFORMATION

Janne Järvelä: +358 40 562 2567

Last day to apply: 17.11.2019

APPLICATION

Position you are applying

First Name (required)

Last Name (required)

Phone (required)

Address (required)

Postal code and place (required)

Email (required)

Additional information

Add CV

Other attachment